Semilac Extended 5w1 802 Dirty Nude Rose




Na produkt ten trafiam całkiem przypadkiem. Ze względu na mój trwający pół roku zakaz wydawania pieniędzy związany z chęcią uzbierania na coś większego starałam się unikać sklepów internetowych oraz ulubionych vlogów i blogów. Z tego też powodu nie do końca miałam o czym pisać, oraz ze względu na całkowity brak weny, urlop chyba mi pomaga. Około miesiąca temu, licząc zmiany na paznokciach 5 tygodni temu, zdecydowałam się troszeczkę pooszukiwać i weszłam na stronę Semilac, gdzie był on. Lakier hybrydowy 5 w 1, jak mi się wydawało nowość. Patrząc po datach recenzji utwierdzam się w tym przekonaniu.

Oczywiście długo wytrzymać nie mogłam i zaraz pobiegłam do stoiska Semilac gdzie kupiłam ostatnią sztukę 802 Dirty Nude Rose. Na tej małej próbce klientek jednego stoiska wysnuję wniosek, że jest to bardziej popularny kolor z dwóch dostępnych.

Najszybciej jak się dało zrobiłam sobie manicure używając tego lakieru i równie szybko chciałam go opisać, ale uznałam, że nie wypada. Powinnam przynajmniej ponosić tydzień i zdjąć, koniec końców pierwszy manicure nosiłam pełne 2 tygodnie, a następnie wykonałam tym lakierem kolejny manicure.

Co o nim myślę? Zacznę od zalet. Bardzo dobrze się sprawdza do szybkiego manicure. Ma delikatne krycie, które można budować dzięki czemu może być stosowany samodzielnie. Faktycznie nadaje się do przedłużenia paznokci. Jak to gapa zapomniała o robieniu zdjęć w trakcie manicure. Poniżej jest jedno obrazujące różnicę między płytką, ą przedłużonym paznokciem:



Nigdy mnie to nie spotkało, ale czytałam w o produktach do przedłużania paznokcie, że nie rozmakają więc potwierdzę, że ten lakier też nie rozmaka. Spokojnie można brać dłuższą kąpiel, nic im się nie stanie. Dobrze się sprawdza jako baza, trzyma się płytki, nie rozwarstwia się. Ten problem w sumie miałam tylko z bazą i topem 2w1 z zestawu startowego. Produkt faktycznie sam się poziomuje dzięki czemu przedłużenie paznokcia jest łatwiejsze. I może do tego najlepiej się nadaje, do przedłużenia wszystkich paznokci. Chyba to samopoziomowanie sprawia, że lakier ucieka z krawędzi w takim stopniu z jakim się jeszcze nie spotkałam. I bynajmniej jakoś specjalnie w niezalewaniu płytek to nie pomaga. Jak ci ręka drgnie i maźniesz skórkę to się po niej rozleje jak każdy inny. Ale gdy robisz kapturki to ci ucieknie jak żaden inny. Plus jest z tym poziomowaniem, bo żeby pokryć tą bazą czubki paznokci trzeba je normalnie pomalować, a następnie bardzo sprawnie jeszcze raz pomalować krawędzie czubka paznokcia i jak najszybciej włożyć rękę do lampy. Robiąc to nie musisz się bać że ci wyjdą grudy na czubkach, lakier natychmiast się poziomuje, właśnie dlatego jeśli zrobisz kapturki jak zawsze i dasz mu parę sekund żeby się wyrównał, to on ci się wyrówna, ale już do środka płytki. Dlatego ja uważam, że ten produkt nie nadaje się do polecania amatorkom, są inne lepsze, tyle że innych marek. 


W ten sposób naturalnie przeszłam do wad. Jaką jeszcze jest jego wada poza uciekaniem z czubków paznokcia? Nie potrafię określić czy to baza sama w sobie czy aceton stosowany do jej zdjęcia, ale bardzo wyraźnie poniszczyły mi się paznokcie. Tak czy siak ta baza wymaga dłuższego moczenie w acetonie, niż opisywana przeze mnie baza z Indigo. I czy to aceton czy sama baza bardzo wyraźnie widać o ile gorzej moje paznokcie się maja gdy ją stosuję. Wystarczyły 2 zastosowania, żeby paznokcie mi się połamały. Podczas gdy stosując bazę z  Indigo regularnie hoduję długaśne szpony, które łamię zazwyczaj na guzikach w windzie w przerwie między hybrydami. I to wtedy, gdy ich nie skrócę na ten czas. Nie chodzi mi o to, żeby zareklamować tu Indigo. Po prostu stosowałam bazy tylko tych dwóch marek i wymieniam powód dlaczego wolę jedną z nich. Z tych dwóch, które znam. Na rynku może być jakaś inna o niebo lepsza, jeśli znacie bardzo proszę o polecenie w komentarzu.

W skrócie, szału nie ma. Jeśli komuś pasuje, chce wypróbować, lubi markę to nie odradzam. Jeśli nie czujesz wewnętrznej potrzeby, lub 39 zł na zachcianki i testy nowości to dla ciebie dużo, to przeznacz je na coś innego.

A na koniec zdjęcie Semilac Extended 5w1 802 Dirty Nude Rose z pyłkiem efekt syrenki. Środkowy paznokieć jest przedłużony:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trzy ulubione ziółka

Lakiery hybrydowe Diko

Jarmark Świąteczny w Krakowie

Zestawienie waniliowych świeczek zapachowych