Zestaw Świąteczny z Yves Rocher

Yves Rocher zestawy

Jakiś czas temu, gdy tylko w Yves Rocher zaczęła się sprzedaż ich zestawów świątecznych, pobiegłam tam szybciutko by jeden z nich zakupić. OK, nie wiedziałam, że będzie tak wiele rodzajów do wyboru. Dostałam ulotkę, kup coś a dostaniesz z reklamą jednego z zestawów, który mi się spodobał więc pobiegłam go kupić i przekonać się co do tego dostanę. Promocje, promocje tak bardzo uwielbiam na nich wydawać pieniądze…

Przynajmniej tego zakupu żałować nie muszę. Zapytana, który zapach ma być przewodni, owoce leśne czy wanilia bez zastanawiania zdecydowałam się na wanilię. Czy to był słuszny wybór niestety nie wiem, bo oba te zapachy są piękne i intensywne. Co mnie, aż zdziwiło, bo kiedyś bardzo się zawiodłam na jakimś żelu pod prysznic z YR i od tamtej pory ich unikałam. Wygląda na to, że moja koleżanka miała rację mówiąc mi, że mają mocne zapachy, a tylko ja raz wybrałam nieodpowiednio i postanowiłam nie dawać im kolejnej szansy. Chociaż przyznam się, że zawsze uważałam, że trochę za dużo sobie liczą i może dlatego nie pozwalałam im na pomyłki. Inna sprawa, że marketing promocyjny mają niesamowity. Ja w ich punktach staję się kompletnie bezbronna i daję się namawiać na coraz to kolejne kosmetyki, za coraz to więcej dodatkowych znaczków, na jeszcze więcej zakupów.

Co wchodzi w skład zestawu? Balsam do ciała, żel pod prysznic pełna i miniaturowa wersja oraz kremy do rąk w pełnej i miniaturowej wersji.

Zacznę od żeli pod prysznic. Ładnie się pienią, ale nie za mocno. Produkt dobrze się wchłania w gąbkę, a następnie łatwo oddaje umożliwiając szybie i dokładne umycie. Dość łatwo jest go potem wypłukać z gąbki, umożliwiając tym jej higieniczne wysuszenie. A co najważniejsze pięknie pachnie. Niestety po kilku użyciach ja się do niego przyzwyczaiłam i już prawie nie czułam zapachu wanilii, który jest dość delikatny. Zdecydowanie nie jest to jedna z tych duszących wanilii. Dodam, że po tym jak go użyłam pierwszy raz biorąc kąpiel wieczorem, zapach wyczułam w łazience jeszcze rano.  Dlatego uważam, że musiałam się do niego przyzwyczaić. Za to do zapachu owoców leśnych nie zdążyłam się przyzwyczaić i przełamuję sobie nimi ostatnio wyrobiona rutynę.

Balsam do ciała tez przypadł mi do gustu. Nie jest to jakiś gwiazdor, który miałby szansę stać się moim ulubieńcem, ale jest on bardzo przyzwoitym balsamem o delikatnym zapachu dla niezbyt wymagającej skóry. Tłustej mi nie przesycił, ale nie podjęłam się regularnego stosowania. Nie mam ochoty na takie poświęcenia. Z suchymi partiami kompletnie nie dał sobie rady, ale na brzuch i uda jest dla mnie idealny, a że ładnie pachnie i łatwo się rozprowadza nie zostawiając tłustej warstwy na dłoniach to na pewno go zużyje.

Na koniec zostawiłam sobie kremy do rąk i dokładnie tak zrobię z kremem o zapachu owoców leśnych. Jest on w tak małej tubce, że po pierwszym użyciu zrobiło mi się go żal i postanowiłam schować go na odpowiednią okazję. Czyli jakąś imprezę, na której nie wypada się pokazać z czymkolwiek innym niż malutka wieczorowa torebka, do której będzie pasował wręcz idealnie. Właśnie dlatego zrobiło mi się go żal, bo czemu go bez sensu od razu zużywać skoro pewnego razu może mnie uratować. Tym bardziej, że zbliżają się święta, a po nich karnawał, w którym na pewno taka okazja się nadarzy.

A duża tubka kremu waniliowego? Ta już jest na wykończeniu. Ten krem okazał się naprawdę genialny. Radził sobie z moimi dłońmi niezależnie od sytuacji. Czy były po wielokrotnym moczeniu, długiej kąpieli, myciu podłogi bez rękawic, spacerze na mrozie w zbyt cienkich rękawiczkach, odkąd go używam regularnie dłonie nie zapiekły mnie nawet na chwilę. Nie trzeba go dokładać, niczym poprawiać, jest naprawdę dobry i do tego ma ładny delikatny zapach. Uwielbiam go i na pewno jeszcze kupie lub będę szukała podobnego w YR.

Jeśli szukacie uniwersalnego pomysłu na prezent dla kobiety zestaw z YR się nada.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Semilac Extended 5w1 802 Dirty Nude Rose

Trzy ulubione ziółka

Lakiery hybrydowe Diko

Jarmark Świąteczny w Krakowie

Zestawienie waniliowych świeczek zapachowych